Fogkőeltávolítás 7. kerület

Elszíneződés? Kellemetlen lehelet? Speciális fogkőeltávolítás eljárásaink azonnali segítséget biztosítanak! Fogorvosaink visszadják friss és üde leheletét!

A fogkő alapvetően egy általános jelenség. Szinte elkerülhetetlen, hogy idővel ne alakuljon ki, mivel senki sem tudja 100%-osan tisztára mosni a fogait.

A fogakon maradt lepedék és a nyálban lévő mészkristályok kölcsönhatásba lépnek egymással, ami megkeményedik a fog felszínén és már nem lehet eltávolítani egy egyszerű fogmosással.

Milyen hatással van a fogkő a fogak épségére?

A közhiedelemben elterjedt álláspont az, hogy a fogkő csupán esztétikailag befolyásolja a fogak állapotát, de az elszíneződésen túl egyéb problémák sorához is hozzájárul.

Többek között az általános rossz lehelet fő oka. Hosszabb távon ínygyulladáshoz, a fogágy megbetegedéséhez, valamint a fogak elvesztéséhez vezethet.

Fogkőeltávolítás menete

1. lépés

Fogászati
szűrés

Rendelőnkben első körben egy teljes fogászati szűréssel indítunk, hogy felmérjük a fogak állapotát.

2. lépés

Kezelési terv felállítása

Megbeszéljük részletesen a kezelési folyamatokat és a várható kezelési költséget.

3. lépés

Kezelés végrehajtása

Ultrahangos készülékkel megkezdjük a fogkő eltávolítását, valamint a fogak felszínének a helyreállítását.

4. lépés

Gyógyulás megkezdése

A fogkő leszedése után az ínyt és a fogakat fertőtlenítő és gyulladáscsökkentő anyagokkal kezeljük le.

fogkőeltávolítás árak 7. kerület

Fájdalommentes fogkőeltávolítás a 7. kerületben a rottenbiller utcában!

Kérjen most időpontot!